Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 05:22 - Една мокра нощ с Лора Крумова
Автор: antipat Категория: Забавление   
Прочетен: 3590 Коментари: 5 Гласове:
8



Да предупредя, че в долунаписаното има глупости.


      С известно притеснение сядам да пиша туй извратеняшко откровение, само щот пих 3 рикии (големи).  А общоизвестно е,  че мъжете кат си пиинат и възмъжават (за съжаление, не в оня смисъл, на който жените са надяват ). 
       Харесвам я таз Лорчето бе. Крумовата. Не знам защо. Сигурно е нещо в детството ми.  Чаровна и недопустимо небрежна понякога. И цицеприятна. Абе – убавото си е убаво.  Разбира се – никога не съм я срещал.  И за съжаление. Осмислянето на този факт шибна суетата ми. А суетата може да бъде извор на енергия. Но я сънувах . Голичка. Сънувах я как си преплитаме ръцете. Ами беше нещо такова, само че имаше и ръце, и крака, и всио. Но да спазвам последователността и да не карам ебентуалния читател да тръпне в предчувствия.
     Ами всичко започна (насън) как спим един до друг. Аз като отговорен мъж се събуждам пръв. Гат са усетих и веднага ми става самообладанието. Та  това е сън (в който не водехме научен дебат), и който само моят изчанчен мозък мож да роди, поради което Крумовата да не ми прави муцинки в последствие! Поръсвам си главата с пепел и продължавам. Бяхме голи. 3нам, трябваше да напиша „в ситуация, която я прави неоправдана", но да му пикая на стилистиката. Спи до мен (забележително – не пиша „спя до нея”. Ибах са в егоиста), изпълнена с чар, със сексдодупка и с каквото още си пожелаеш, и похърква в очакване да и разкажа голямата игра. Дотук – добре. Но тая работа е тънка, нали разбираш? Няма сега да вземем да се душим под опашките и да се хапем зад ушите, преди да почнем оная славна песничка с любовната игра. Дори на сън съм пич. Та започвам (тук възпитанието си казва думата) – първо с любофната игръ. Отмествам слипа (штото тя си е само по него, аууу, ни я е срам) и решил да я събудя по най-сладкия начин (тук условностите на благоприличието не важат) и и  тургам едни страстни целувки на астраганено палто. Надявам са този косморляк, дет ма дави да остане само в сънищата ми!:)))  Инак е хубаво момиче, ръчна изработка! Та при тез лингвистични упражнения в областта на междубедрието и, тя отваря  очи и ма дърпа (опасявам са – за да ма схрускаш). Зарязвам, значи, родопския китеник и се плъзвам в/у нея да слеем две тела в едно, както пише в романчетата, печатани на тоалетна хартия и подвързани с кожа от мъде. Отказвам са два часа де и паса ливадата без прекъсване и и уйдисвам на акъла, штот съм жентълмент. Ама тя си е много хлъзгава и много са плъзга. Неудобно е някак. Значи, почвам с воала на целувките, горещи, дълбоки, страстни: по устата, ъф корс, но и по ушите, ах, на батко меденките. Вдигам очи и (- Дръжта ме!) виждам Цветков да ни гледа строго (мъжете понякога забелязват ужасните неща с периферното си зрение).  В тази ситуация аз изобщо не държа някой да ма одобрява и оценява как се справям с колежката. Извратено е. Защо бе, Господи! Гат вдянал, че млякото се пресича, веднага са вцепенявам (макар да съм овцепенен до max). Цял живот съм (се) изхождал от принципа, че интимния свят е неприкосновен. И сигурно туй ми е подействало. На Шипка всичко е спокойно. Тя обаче нещо ма успокоява и мята един одеал връз него и иска  да хваща  дебелия край на моята мисъл. Обекта на моите безпокойства на фона на разгащени картини по стените мърда очи и ни съблюдава (хем е заодеален), да му таковам таковата. Не го долюбвам тоз Цветков. Но като втори братовчед на индийски факир и омаломощен от бунта на сетивата се възкачвам на (в/у) моята муза, а и за да покажа, че човек и в таз нелепа и неловка ситуация, дори насън, може да си завре опасенията там, където хората си слагат свещички, термометри, а някои и гъвкави мембрани. По някое време съм се събудил (потен). Опитах се да размишлявам, ама в полусън е трудно. После пак съм заспал с надежда да довърша изживяното безостатъчно. Нещата между съня и размислите се преплитат. Но потта беше факт. След това продължих да сънувам, подтикнат волево. Двете състояния много са преплетоха. После Цветков  вече го нямаше. Ухха. Тове е нещо убаво. Моля да Ви отбележим, че после се заех с хубавите и гръдни дадености. Лявата, дясната - да няма ревност. А те си бяха без намордници, както подобава на такъв сладък сън. Уххх-а. И двете на по-малко от осемдесет календара (взети заедно). Ш ма извинявате  за раздутия стил, ама кат са подсещам и още ми подейства. Та после имаше едни хватки, в които като участник, моята тираджииска  чест трудно ще остане clean! В момента съм и засрамен, и приповдигнат едновременно. То, има и още, ама по-добре да млъкна, защото стоплям, че мож да разплискам супата, ако продължа. В съня ми  Лорчето не беше от безсловесните добичета и съответно ми отговори на въпроса, който си задавах - колко ли сладко вика  „ура”. Бютифул. Тя толкоз се стара, милата, че си заслужи  ръкопляскания (и подплясквания). Един път, втори път, пак отначало. В един моментите беше застанала на 4 крака. Като куче.  Без да се замисля, че кучетата пренасят бълхи (ш ма прощаваш Лорче, ама това все пак си е само сън и не би следвало да има наказания) ама са възползвах най-чистосърдечно. Имаше и още не’кви изпълнения, и които не смятам да споделям, щот вече ми   е време да си взема студен душ и да заспивам.

И сладки сънища.




Тагове:   мокра,   Лора Крумова,


Гласувай:
10



Предишен постинг

1. lorakrumova - Пипнах те!
21.06.2010 22:00
Не знам какво да кажа за извратеняшкото ти откровение. Аз съм Лора, Лора Крумова (между другото). И се чувствам някак опетнена (не ме разбирай погрешно). Не знам какво си мислил...че няма да те надуша ли?! Пич, объркан си. Хлъзгане, астраган, кучета....Вярно, че е сън, но все пак... Опитна водеща като мене може да разбере някои неща. Основното е, че ти трябва пречистване. И нямам предвид гладуване...а бой и гладуване. Пращам ти Милен!
цитирай
2. анонимен - backlink service
17.08.2011 18:58
When will you post again ? Been looking forward to this !
цитирай
3. анонимен - seo backlink backlink building service
26.09.2011 10:33
get backlinks seo expert <a href=http://xrumerservice.org>telephone service</a> backlink service
цитирай
4. анонимен - higher search engine ranking backlink building service
02.04.2012 01:54
hi dee hi antipat.blog.bg admin discovered your blog via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer most cost effective <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a> Take care. Jason
цитирай
5. lelqfeta - Потих се, червих се и пак се потих, но ...
10.07.2013 18:47
Потих се, червих се и пак се потих, но нали съм женска любопитка, всичко изчетох и препрочетох, за да мога да видя от точния ъгъл тези вълнуващи събития.... кво да ти кажа... спри ракията, че на таз Лорка ливадата остави трайни травми в невинното ми детско съзнание. Иначе ставаш любимият ми автор..... ако нашите не ми забранят да те чета, де :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antipat
Категория: Забавление
Прочетен: 16906
Постинги: 2
Коментари: 5
Гласове: 69
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031